Saturday, January 23, 2010

whatever la

"XXX" : Hey dunia ! saya nak pegi europe, next month..! wah..bla...bla..bla...



" YYY": Owh..anak awak dapat brapa exam arituh...anak saya dapat semua A...Lepas

nih..bla...bla...bla...



"ZZZ" :Birthday arituh saya dapat rantai....cannnnnntikkkk sangat...! saya nak...bla...bla...bla...





perlu ke cakap macam tuh?

Apa niat kau cakap mcam tuh?

Ikhlas..? or nak memperli..? or nak show off...?



perlu ke kita bagitau kat semua orang...?



mungkin perlu...mungkin tak...



kalau sekali dua...takper la jugak..tp siap crita berkali - kali..



BOSAN, okeh !

Macam takder cerita lain..





kenapa cakap ikut suka mulut?



mungkin tak sedar,

ada kala, kegembiraan kita sebenarnya buat orang lain terasa hati

ada kala, keterujaan kita membuatkan orang lain, MELUAT !



Dah la tuh...cukup - cukup la tuh memperli orang , memaki orang

Kau ingat, kau sorang je ker yang tau maki..?

Orang lain, tak tau nak maki...?



Kau SILAP, ok !!!





Saya nak kata ~ Adakah saya jealous...??? TAK LANGSUNG...!!!~

2 comments:

- S R R - said...

maksudnya ko pun kena buat mcm apa yg diorg buat, dpt apa yg diorg dpt so ko pun leh show-off dgn diorg... haha

x pun simpan je duit utk gi honeymoon, belanja rumah, anak2, etc

ly-lia said...

pia : owh rasa MENYAMPAH sgt dengan sikap manusia yang mcm tuh ~so, aku tanak menyampah dgn diri sendiri...ahahaha