Saturday, June 5, 2010

sesi gambar 1

Saya dalam proses utk membaik pulih mood saya.
Jadi saya mau fikir perkara yang ok2 sahaja.
(Walaupun sebenarnya hati saya mcm nk pecah)

Tadi klas akhir utk patent drafting, dan kami sempat bergambar - gambar-an..





ni atas meja saya. Tu botol air Pia. Saje jek nak masuk dalam gambar.











owh...Syud sungguh khusyuk mendengar apa yg di ajar di depan....









Azim kata, ni adalah gambar terakhir utk tengok aku kurus....cis...jahat sungguh ko Azim !!










Ilham bercerita ngan Syud. Pia buat2 lalu. Ahahaha










Saya sempat meng snap gambar mereka bertiga..tapi yang saya konfius, kenapa mesti ada yg baju merah nih...??












Owh ya...ada lagi satu gambar kami gambar beramai - ramai...itu akan di upload kemudian nanti..






Saya nak kata : dah ambik - ambik gambar nih, macam rasa dah nk berpisah sgt jek....uhuhu

1 comment:

- S R R - said...

oi bukan buat2 lalu la... mmg tgh lalu ok hehehe

huwaa rasa mcm dah sedih siket2 nak habis kelas nih (walaupun masih x bersedia mengharungi peperiksaan oh tidak)