Wednesday, October 6, 2010

A brighter day, A better time

Mode : Gembira sikit




Walaupun kena bangun pagi-pagi
Saya tak kisah


Walaupun tempatnya jauh sikit
Saya tak kisah


Walaupun kena belajar banyak benda
Saya tak kisah


Syukur. Alhamdullilah.

Lama ke, sekejap ke, sekurang-kurangnya saya dapat merasa pengalaman ini.
Mereka sangat membantu. Sepatutnya, saya yang datang ke tempat mereka untuk bertanya, tapi selalunya, mereka yang datang ke tempat saya beri tunjuk ajar

cuma

suara diorang kuat la.. boleh dengar satu department kalau mereka bagi penerangan...huhuhu..malu i.. ;)




Saya nak kata : Yang pasti, SIKIT pun saya tak menyesal tinggalkan yang " lama " itu..

1 comment:

- S R R - said...

i like this entry!

weh tiba2 rindu weekend classes. my weekend sgt x produktif lately.

btw kitorg dah kat bangsar, bila2 ko dtg roger aah, boleh lunch sama2